دانلود آهنگ های منحصر به فرد برای آدم های خاص

۴۰ بازديد

دانلود آهنگ های منحصر به فرد برای آدم های خاص

سایت deepmuzix، به شما اجازه دسترسی به خاص ترین آهنگ های دنیا را می دهد و آنها را با بهترین کیفیت بع شما ارائه خواهد داد. برای دانلود آهنگ مورد نظرتان فقط کافیست تا در قسمت جستجو قرار گرفته در بالای سایت، نام آهنگ خود را وارد کرده و در کم تر از چند صانیه به آن دسترسی داشته باشید. در اینجا به چند نمونه از این آهنگ های خاص اشاره خواهیم کرد.

 

آهنگ Piramida از Mc B.u.S

متن آهنگ Piramida از Mc B.u.S

Musiqim apar?r uza?a s?ni apar?r uza?a s?ni

M?n gedir?m yolumu dayanmadan

Y?x?l?b qalxma? nec?di bilir?m

Küç?d? bi g?d? g?zir h?mi?? m?n?m o

Ucad? zirv?l?rim

Tan?y?r ad?m? hey

Dad?y?b rapimi h?r küç? m?nim

H?r gec? g?lib

Musiqim qald?r?r g?yl?r? s?ni

A?l?m uçub gedir arada ba??mnan

H?r ?eyi g?rmü??m 24 ya??mda

A?mam?? h?r k?si yava? yava? m?n

?l ç?k?n deyil?m sava??mnan

Tan?yan tan?y?r s?zümün ?riy?m

Ona g?r? bitmir s?züm h?ri

Bütün zirv?l?ri da??dacam bir gün v?d?

Partdad?b ged?c?m s?hn?l?ri

Mumya kimiy?m bax piramidada

H?r gec? ??h?rd? g?z?n o bir adam m?n?m

M?n?m g?z?n o bir adam

M?n?m h?r gec? ??h?rd?

Ya?ama? ç?tindi dan??ma? asan

Anlama??n üçün qula? asasan

G?r?y m?n? qula? asasan

G?l? bil?r bular qula?a asan

Bezmi?m?m e?idim polisin s?sin

Yan?mda bi n?f?r silahnan g?zir

Bir n?f?r birinin ba??n? k?sir

Bir n?f?r d?rman?n tozunu ?zir

Gic oluram art?? d?li kimiy?m

Küç?l?ri g?z?n ?lü kimiy?m

Sa?lam ya??yan bir ?lil kimiy?m m?n

D?nizd? batan bir g?mi kimiy?m

Hey ümidl?rim bo?ulur

Yaz?ram h?r d?f? qocal?ram

?zraild?n borc al?ram

Yazd???m h?r gec? ucal?ram

Mumya kimiy?m bax piramidada

H?r gec? ??h?rd? g?z?n o bir adam m?n?m

M?n?m g?z?n o bir adam

M?n?m h?r gec? ??h?rd?

Musiqim apar?r uza?a s?ni apar?r uza?a s?ni

Tarix? yazars?z ad?m? m?nim yazars?z ad?m? m?nim

Musiqim apar?r uza?a s?ni, apar?r zirv?y? m?ni

دانلود آهنگ Piramida از Mc B.u.S

 

آهنگ بی کلام Cornfield Chase از Hans Zimmer

دانلود آهنگ بی کلام Cornfield Chase از Hans Zimmer

 

آهنگ بی کلام 007jb از jvla & maga

دانلود آهنگ بی کلام 007jb از jvla & maga

 

آهنگ animality از Maga & JVLA & Zupay

دانلود آهنگ animality از Maga & JVLA & Zupay

 

آهنگ Muevete از Sunrise Inc feat Master MC

متن آهنگ Muevete از Sunrise Inc feat Master MC

Yo quiero que tu bailes junto a mi

You quiero que te muevas junto a mi

Yo quiero que tu bailes junto a mi

Asi que muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Bailando contigo es una locura

Caminando por la calle

Estoy buscando a esta chica

Que me esta matando, que me esta matando

Su cuerpo rico me esta quitando

Mi corazon me esta robando, mi corazon me esta robando

Dale mami ven aca

Que yo te quiero pegadita ami

Mezclando cuerpo me fasina tu movimiento

Quiero su aliento, te caliento, lucimiento

Su baile es salvaje, metele como tu lo sabes

Yo te traigo el encaje

Para que te muevas conmigo

Muevelo muevelo mami

Solo quiero q bailemos toda la noche mami

Entregate mamita, te quiero pegadita

Vamos a bailar toda la noche enterrita

Yo quiero que tu bailes junto a mi

You quiero que te muevas junto a mi

Yo quiero que tu bailes junto a mi

Asi que muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Bailando con tigo es una locura

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Bailando contigo es una locura

Yeah, Sunrise Inc

Master MC, baby

Desde Rumania a Puerto Rico

Somos los numero uno mundial

Ooo, ooo, ooo, uouou ooo

Muevete, muevete, chica

Ooo, ooo, ooo, uouou ooo

Lo quiero, lo quiero, que tu bailes yo lo quiero

Lo quiero, lo quiero, que tu bailes yo lo quiero

Lo quiero, lo quiero, que tu bailes yo lo quiero

Lo quiero, lo quiero, que tu bailes yo lo quiero

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Muevete, muevete, muevete, muevete chica

Bailando contigo es una locura

دانلود آهنگ Muevete از Sunrise Inc feat Master MC

 

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

۱۹ بازديد

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

b9_ce34.jpg

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول - در هنگام خرید خانه در استانبول موارد زیادی باید در نظر گرفته شود. برای مثال در نظرگرفتن اروپایی یا آسیایی بودن منطقه، وجود مراکز خرید، سیستم حمل و نقل عمومی و … از عوامل تاثیرگذار در انتخاب خانه هستند. بنابرین ما در این مطلب قصد داریم تا درباره بهترین محله های استانبول برای خرید خانه صحبت کنیم، پس با مجله گردشگری پروان آکادمی همراه باشید.

مناطق استانبول

استانبول دارای 39 منطقه اروپایی و آسیایی است که در این میان 14 ناحیه آن جزو مناطق آسیایی و 25 بخش آن اروپایی است. این شهر از لحاظ تجاری و صنعتی در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است که همین مورد باعث جذب بیش تر گردشگران به استانبول شده است.
به دلیل پتانسیل بالای این شهر ساخت و سازهای زیادی در استانبول صورت گرفته است که در نتیجه آن را به مقصدی مناسب برای خرید خانه تبدیل کرده است. قسمتی از این شهر مدرن در اروپا قرار گرفته است که باعث شده افرادی زیادی علاقه به خرید خانه در استانبول داشته باشند. محله های استانبول هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند که توجه به این نکات باعث می شود، در سرمایه گذاری، بهینه هزینه کنیم و قیمت محله های استانبول متفاوت است.

منطقه ماسلاک استانبول

منطقه ماسلاک مستعد سرمایه گذاری در قسمت املاک است و در بخش اروپایی ترکیه قرار گرفته است. از ویژگی های این منطقه وجود حمل و نقل عمومی مناسب، مرکز خرید، ساختمان های هنری و نزدیکی به جاده اصلی است. این محله تنها چند دقیقه با تنگه بسفر فاصله دارد و در نزدیکی یکی از فرودگاه های استانبول قرار گرفته که همین مورد آن را به منطقه مهمی تبدیل کرده است. بهترین منطقه استانبول برای اجاره خانه محله ماسلاک است.
احتمالا اسم مرکز خرید وادی استانبول را شنیده باشید. این ساختمان در ماسلاک واقع شده و از نظر تجاری فعالیت های زیادی در طول سال دارد. یکی از نکات جالب درباره این مرکز خرید نزدیکی آن به جنگل بلگراد است که این موضوع این امکان را برای خریداران فراهم می کند تا بعد از خرید به استراحت در این جنگل بپردازند.

 

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

بهترین محله های استانبول - منطقه زیتون بورنو استانبول

یکی از مناطق شناخته شده و مشهور استانبول که محبوبیت زیادی پیدا کرده و باعث افزایش میزان تقاضای املاک در استانبول شده است، Zeytinburnu است. این محله پرطرفدار در ضلع اروپایی استانبول واقع شده است، در سواحل دریای مرمره، Zeytinburnu یک منطقه سرمایه گذاری با برج های مرتفع، مجتمع های مسکونی، مراکز خرید و هتل های بین المللی پنج ستاره است. زیتین بورنو در نزدیکی مرکز استانبول واقع شده است که تنها با دیوارهای قسطنطنیه قدیمی از آن جدا شده است.

منطقه شیشلی استانبول

شیشلی یکی از مناطق مهم و مشهور استانبول است که گردشگران به دلیل نزدیکی آن به بناهای تاریخی و اماکن مذهبی، علاوه بر پتانسیل عالی منطقه برای سرمایه گذاری، دوست دارند در تمام ایام سال از آن بازدید کنند. Sisli در استانبول مرکز تجارت و مراکز خرید است، زیرا یک منطقه مرکزی است که خدمات حمل و نقل عمومی و زیرساخت‌های مدرن را ارائه می دهد.

منطقه زیتون بورنو استانبول

محله Zeytinburnu یکی دیگر از محله های استانبول برای خرید خانه است. این منطقه نیز در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است. اگر بخواهیم بیش تر توضیح بدهیم باید بگوییم که منطقه زیتون بورنو در نزدیکی دریایی مرمره است و مراکز خرید و هتل های لاکچری زیادی در این جا وجود دارند.
این ناحیه در فاصله چهل دقیقه ای با فرودگاه جدید شهر قرار دارد. همین موضوع باعث شده تا خریداران زیادی به سمت آن جذب شوند. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این ناحیه در کنار مناطقی مانند فاتح، دریای مرمره، ایرامپسا، اسنلار و کرکوی قرار دارد.

 

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

 

بهترین محله ها در استانبول برای زندگی و خرید خانه

  • منطقه بشیکتاش استانبول
  • منطقه قاضی کوی استانبول
  • منطقه باکرکوی استانبول
  • منطقه زیتون بورنو استانبول
  • منطقه ماسلاک استانبول
  • منطقه شیشلی در استانبول
  • منطقه فاتیح استانبول
  • منطقه بی اوغلو استانبول
  • منطقه ساری یر
  • منطقه زکریا کوی استانبول
  • منطقه سوادیه استانبول
  • منطقه آجارکند استانبول
  • محله سلطان احمد استانبول
  • منطقه آتاشهیر استانبول

سخن آخر

در پایان می توان گفت که قیمت خانه در محله های استانبول بستگی به منطقه ای که انتخاب می کنید، دارد. آشنایی با بهترین محله های استانبول برای خرید خانه، برای تمام کسانی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه از طریق ملک دارند، ضرورت است. با خرید خانه در ترکیه، می توان اقامت این کشور را نیز به دست آورد. برای همین کسانی که به دنبال مهاجرت به ترکیه هستند، با خرید خانه در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه، مقدمات اقامت خود را نیز فراهم می کنند.
اما استانبول، بزرگترین شهر ترکیه است که از شرقی ترین نقطه تا غربی ترین نقطه آن، 4 ساعت فاصله وجود دارد. قطعا در خرید ملک تجاری در استانبول با خرید آپارتمان های ارزان قیمت و یا خرید ویلا در این شهر، مناطق متفاوتی پیشنهاد خواهند شد. شما با حداقل هزینه 35 هزار دلار می توانید صاحب خانه در استانبول شوید، اما حداقل سرمایه گذاری برای کسانی که میخواهند اقامت این کشور را بدست بیاورند، 250 هزار دلار است. جهت دریافت بروزترین اخبار و مشاوره ها درباره خرید خانه در استانبول می توانید با مشاورین ما در پروان اکادمی تماس حاصل نمایید.

مد و فشن و کمک به آن توسط چهر های برتر

۱۸ بازديد

مد و فشن و کمک به آن توسط چهر های برتر

طراحی مد و فشن هنری بسیار زیبا و کاربردی است که باعث می‌ شود هر روزه در دنیای مد انواع لباس به جهان مد و فشن وارد شود. اگر بخواهیم رشته طراحی مد و فشن را تعریف کنیم می ‌توانیم اینگونه بیان کنیم که رشته تحصیلی آکادمیک طراحی مد از بسیاری از رشته‌ هایی، از جمله تاریخ، تجارت، تصویرسازی، فناوری استخراج می ‌شود.

به نقل از مجله اینترنتی چرخونکی به عنوان یک عمل هنری، طراحی مد با فرهنگ در هم آمیخته است. طراحان مد، لباس‌ ها را بر اساس تقاضای مصرف کننده یا دیدگاه خلاقانه خود تولید می‌ کنند و مصرف کنندگان به این طرح‌ ها پاسخ می ‌دهند و همین روند باعث ایجاد طراحی‌ های خلاقانه و جدید در دنیای فشن و مد جهانی خواهد شد.

استایل های خیابانی همان استایل های روزمره ایی است که هر روز با آن درگیر هستیم و شاکله ی اصلی مد و فشن را در جامعه تشکیل می دهد که شما می توانید با مراجعه به مجله اینترنتی مد و فشن اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید. خیلی از طراحان لباس ها دید کاملی به این نوع پوشش ها دارند و همیشه ایده یابی هایی را برای محصولات جدید خود را در دنیای مدلینگ از روی استایل های خیابانی دریافت میکنند چون به این امر واقف هستند که مردم این نوع پوشش ها پذیرفته اند و به راحتی با این نوع پوشش ارتباط گرفته اند.

ممکن است به نظر تفاوت‌هایی بین مدهای طراحان گران‌قیمتی که در پاریس یا نیویورک نشان داده می‌شوند و لباس‌های ورزشی تولید انبوه و سبک‌های خیابانی که در مراکز خرید و بازارهای سراسر جهان فروخته می‌شوند، وجود داشته باشد.

با این حال، صنعت مد شامل طراحی، تولید، توزیع، بازاریابی، خرده‌فروشی، تبلیغات و ترویج انواع پوشاک (مردانه، زنانه و بچه‌گانه) از کمیاب‌ترین و گران‌ترین لباس‌های مد روز تا لباس‌های معمولی روزمره - از لباس‌های مجلسی گرفته تا شلوارهای ورزشی معمولی است.

و اما نقش چهره ها یا همان سلبریتی های معروف

شاید این مورد نیاز زیادی به توضیحات نداشته باشه ، همانطور که شما می دانید بازیگران ، ورزشکاران یا افراد مشهور در جامعه یکی از منابع معروف شدن یک نوع پوشش هستند نکته اینکه شما با خواندن بیوگرافی بازیگران هم می توانید از کم و کیف شروع کار آنها مطلع شوید. در تمامی جوامع مردم آن جامعه منتظر هستند تا ببینند مثلا بازیگر مورد علاقه شان چه نوع پوششی را انتخاب کرده است که آنها هم همان نوع لباس یا کیف و کفش را انتخاب کنند. به همین دلیل است که شاهد هستیم خیلی از بازیگران برای یک نوع برند مدل تبلیغاتی می شوند و با آن برند ماه ها سالها یا حتی ده ها سال قرارداد امضا می کنند.

 

در کشور خودمان بازیگران معروفی را در ذهن داریم که برای برندی تبلیغات دائمی انجام می دهند،برای مثال نوین چرم را که در ذهن بیاورید حتما یاد بهرام رادان خواهید افتاد که دست کم چند سالی است ، بیلبرد های این برند را به خود اختصاص داده است یا در همین چند ماه گذشته برند پوشاک آقایان ال سی من را در ذهن بیاورید یاد استایل بازیگر جوان ، امیرحسین آرمان خواهید افتاد چرا که این بازیگران مدل های تبلیغاتی این برند ها شده اند و علاوه بر تاثیر گذاری در فروش در نوع پوشش مردم هم تاثیر بسزایی خواهند گذاشت.

طراحی مد هنر به کار بردن طراحی، زیبایی شناسی، ساخت لباس و زیبایی طبیعی در لباس و لوازم جانبی آن است. تحت تأثیر فرهنگ و روندهای مختلف است و در طول زمان و مکان متفاوت بوده است. “یک طراح مد لباس، از جمله لباس، کت و شلوار، شلوار، دامن، و موارد دیگر مانند کفش و کیف دستی را برای مصرف کنندگان است. او می ‌تواند طراح لباس باید با اکسسوری یا جواهرات تخصصی مد و لباس آشنایی داشته باشد همچنین باید بتواند رنگ‌ها را به خوبی در کنار هم قرار داده و لباسی زیبا را طرح کند.

بیشتر بخوانید : آشپزی خارجی

طراحان مد به روش‌های مختلف در طراحی قطعات و اکسسوری‌ های خود مانند انگشتر، دستبند و گردنبند کار می ‌کنند. به دلیل زمان مورد نیاز برای عرضه یک لباس به بازار، طراحان باید در مواقعی تغییراتی را در خواسته‌ های مصرف کننده پیش بینی کنند.

طراحان مد مسئول ایجاد ظاهری برای لباس‌های افراد هستند که شامل شکل، رنگ، پارچه، پیرایش و موارد دیگر است. طراحان مد نقش مهمی در دنیای ما دارند. استعداد و بینش آنها نقش زیادی در نحوه ارائه خود افراد دارد. آنها بر جامعه و روشی که برای ابراز خود انتخاب می‌ کنند تأثیر می‌ گذارند.

صنعت مد از چهار سطح تشکیل شده است: تولید مواد خام، عمدتاً الیاف و منسوجات، همچنین چرم و خز. تولید کالاهای مد توسط طراحان، تولیدکنندگان، پیمانکاران و دیگران؛ خرده فروشی و انواع تبلیغات. این سطوح شامل بسیاری از بخش‌های مجزا اما وابسته به یکدیگر است که همگی به هدف برآوردن تقاضای مصرف‌کننده برای پوشاک در شرایطی اختصاص داده شده‌اند که شرکت‌کنندگان در صنعت مد را قادر می‌سازد تا با سود فعالیت کنند.

 

https://www.ted.com/profiles/41315498/about

http://bioimagingcore.be/q2a/user/charkho8002

https://worldcosplay.net/member/1129616

https://p-tweets.com/charkho8002

https://list.ly/list/852A-mjlh-yntrnty-md-w-fshn?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/charkho8002 /

https://replit.com/@charkho8002

https://answerpail.com/index.php/user/charkho8002

https://letterboxd.com/charkho8002 /

https://www.kiva.org/lender/qla3534

https://slides.com/charkho8002

https://visual.ly/users/tohin15096/portfolio

 

چگونه کلینیک خود را تبلیغ کنیم؟

۲۲ بازديد

عنوان: چگونه کلینیک خود را تبلیغ کنیم؟

هر روز شاهد تبلیغات زیادی در شبکه های اجتماعی، خیابان، تلویزیون و ... هستیم. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چند درصد از این تبلیغات روی شما تاثیر می گذارد و ذهن شما را به خود مشغول می کند؟

شرکت کارمانیا طب سالهاست در حوزه تجهیز کلینیک های زیبایی فعالیت میکند و این مقاله را برای شما آماده کرده است  تا با شما در مورد تبلیغات خلاقانه صحبت کند و به شما آموزش میدهد که کلینیک زیبایی خود را تبلیغ کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

به گزارش شرکت کارمانیا طب نمایندگی دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه هایفو و لیزر کندلا وارد کننده دستگاه های پزشکی و زیبایی و لیزر و مشاور تاسیس کلینیک های زیبایی در کشور، خلاقیت به عنوان یک سلاح بسیار تعیین کننده شناخته می شود که می تواند شانس موفقیت تاسیس کلینیک زیبایی افزایش دهد. اگر بیلبوردها و تبلیغات رسانه ای با خلاقیت بیشتری به دست مخاطبان برسد، می توان پس از این تبلیغات به نتایج بسیار مطلوب تری دست یافت.

درست است که اصول فنی و حرفه ای در طراحی تبلیغات کلینیک زیبایی و لیزر بسیار مهم است، اما خلاقیت را می توان به عنوان یک افزونه نیز در نظر گرفت. این افزونه می تواند منجر به خلق ایده های تمیز شود. تحقیقات نشان می دهد که درگیر کردن احساسات مخاطبان و استفاده از ذهن آنها هنگام ارائه یک تبلیغ می تواند تأثیرات شگفت انگیزی بر روی مخاطبان شما داشته باشد. شما می توانید از خلاقیت استفاده کنید تا بینندگان را به محض دیدن ایده تبلیغاتی شما برای لحظه ای به فکر فرو ببرید.

همین موضوع می تواند برای شما کارت طلایی باشد و حکم توسعه کلینیک زیبایی و لیزر شما را در همین لحظه امضا کند.

 

روش‌هایی برای طراحی تبلیغات خلاقانه برای شکست دادن رقبا

 

برای ورود به بازار و ارائه کلینیک زیبایی خود به مشتریان و سایر رقبا، باید از روش های مختلف اطلاع رسانی استفاده کنید. یکی از اقداماتی که هر مرکز زیبایی و لیزر پس از راه اندازی کسب و کار خود باید انجام دهد تبلیغات است. بسیاری از کلینیک های زیبایی ممکن است بودجه زیادی برای ارائه تبلیغات مختلف در هنگام شروع فرآیند کسب و کار خود نداشته باشند. در این شرایط می توان از ایده های خلاقانه برای ارائه تبلیغات استفاده کرد.

انواع تبلیغات خلاقانه به شما کمک می کند تا هزینه های خود را بر اساس طراحی تبلیغات کاهش دهید. در واقع می توانید با ایجاد یک تبلیغ خلاقانه به همان نتیجه ای برسید که با ایجاد ده تبلیغ معمولی می تواند شما را موفق کند. توجه داشته باشید که ذهن هر فرد توانایی خلق ایده های بسیار گسترده و شگفت انگیز را دارد، اما نکات موثر در زمینه طراحی تبلیغات خلاقانه در زمینه کلینیک زیبایی نیز می تواند به عنوان ایده به طراحان کمک کند.

 

از تکنیک طنز برای طراحی تبلیغ کلینیک زیبایی استفاده کنید

 

اولین چیزی که می تواند به شما در طراحی انواع تبلیغات کلینیکی خلاقانه کمک کند، استفاده از تکنیک طنز است. می توانید از جملات و تصاویر طنز استفاده کنید تا مخاطب را تشویق کنید که ادامه تبلیغ ویدیویی شما را دنبال کند یا در سطح شهر به دنبال تبلیغات متفاوتی از شما بگردد.

با این روش علاوه بر ایجاد حس خوب و خنده در مخاطب، مطمئن باشید که برند و نام کسب و کار شما مدت زمان بیشتری در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند. این ماندگاری ممکن است در مرحله اولیه چندان کاربردی به نظر نرسد، اما به خاطر داشته باشید که اگر قبلاً نام برند کلینیک زیبایی خود را در ذهن مخاطب تثبیت کرده اید، زمانی که مخاطب به عنوان مثال قصد استفاده خدمات مختلف کلینیک زیبایی مختلف را دارد، به محض مشاهده نام برند شما، شخص ناخودآگاه استفاده از خدمات کلینیک شما را هدف قرار می دهد.

این امر مشتریان کلینیک زیبایی و لیزر شما را افزایش می دهد و استفاده از خدمات شما را برای مردم آسان تر می کند. به طور کلی، استفاده از تکنیک های جوک در میان تکنیک های بسیار جدی طراحی تبلیغات می تواند توجه افراد بیشتری را به کلینیک زیبایی شما جلب کند.

البته زمانی که قصد دارید از این ایده برای طراحی تبلیغات خلاقانه استفاده کنید، باید محدودیت خاصی را رعایت کنید. پایبندی به محدودیت ها به شما کمک می کند از هیچ خط قرمزی عبور نکنید و در عین حال خنده مخاطبان و مشتریان کلینیک زیبایی خود را دریافت کنید.

 

 

 

به عناوین تبلیغات خود توجه ویژه ای داشته باشید

 

نکته مهم دیگر در طراحی تبلیغات خلاقانه کلینیک زیبایی، استفاده از تیترهای جذاب است. در دنیای امروز یک تبلیغ می تواند در ارائه اطلاعات زیادی در کوتاه ترین زمان ممکن به مخاطبان موثر باشد.

به عنوان مثال، اگر یک بیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه برای کلینیک زیبایی و لیزر خود اجاره کرده اید. در بیشترین حالت شما فقط پنج ثانیه فرصت دارید تا اطلاعات لازم را در اختیار مخاطب قرار دهید.

از لحظه ای که چشم مخاطب به سمت بیلبورد شما کشیده می شود تا زمانی که ماشین از کنار بیلبورد می گذرد. این زمان طلایی شما برای به دام انداختن اوست. برای استفاده حداکثری از این زمان طلایی باید از تیترهای بسیار جذاب و در عین حال کوتاه استفاده کنید. سعی کنید از کلمات کلیدی با تاثیر بالا در تبلیغات کلینیک لیزر و زیبایی خود استفاده کنید. این باعث می شود که چشم و توجه مخاطب با سرعت بیشتری به سمت مرکز زیبایی شما جلب شود.

 

برای طراحی آگهی تبلیغاتی به رنگ آن توجه کنید

 

فرقی نمی کند که قصد طراحی بیلبورد، بنر یا ویدئو در سایت ها و شبکه های اجتماعی را دارید. تبلیغی که در یک رسانه قرار می دهید یا در یک پلتفرم بارگذاری می کنید باید دارای رنگ های مناسب باشد. رنگ بندی مهم ترین و تاثیرگذارترین عاملی است که در طراحی تصاویر بکار می رود. باید به محیطی که تبلیغ در آن قرار می گیرد توجه کنید.

در تبلیغات ویدیویی کار زیادی نمی توانید انجام دهید. اما در زمینه تبلیغات بنری کلینیک زیبایی شما می دانید که بنر شما در کجا نصب می شود. با در نظر گرفتن محل نصب بنرها سعی کنید بیلبورد خود را بر اساس رنگ محیط طراحی کنید.

همچنین سعی کنید تضاد رنگی خوبی در تبلیغ خود داشته باشید و بیلبورد کلینیک خود را شلوغ نکنید. به هم ریختن بیلبورد باعث سردرگمی مخاطب می شود و هیچ یک از نکات تبلیغاتی شما را متوجه نمی شود.

 

بازی با کلمات را در تبلیغات کلینیک زیبایی جدی بگیرید

 

دیگر جلوه های بصری شگفت انگیز برای ایجاد تبلیغات خلاقانه برای کلینیک های زیبایی در بیلبورد و طراحی های تبلیغات شبکه های اجتماعی و تراکت ها، سنت شکنی و بازی با کلمات و حروف است. منظور ما از این ایده این است که شما سعی می کنید به فاکتورهای تصویر در حروف و کلمات توجه کنید.

به عنوان مثال اگر لیزر موهای زائد در تهران انجام میدهید، می توانید هنگام نوشتن کلمه تهران، به جای حرف الف در کلمه تهران، یک تار مو را قرار دهید.

این مثال یک مثال بسیار ساده و رایج است که ممکن است ذهن شما را برای استفاده از این ایده کمی بازتر کند. توجه داشته باشید که این تکنیک توسط طراحان تبلیغات در سراسر جهان استفاده می شود. حتی شرکت های معروف دنیا مانند مرسدس بنز و مک دونالد و شرکت کارمانیا طب در ایران از این روش خلاقانه طراحی تبلیغاتی استفاده می کنند.

 

 

داستان سرایی را برای تبلیغات کلینیک زیبایی جدی بگیرید

 

ایده دیگری برای ایجاد تبلیغات خلاقانه برای کلینیک زیبایی، داستان سرایی است. قصه گویی باعث می شود خود را به عنوان دوست مخاطب به مخاطب معرفی کنید. این موضوع می تواند حس مثبتی را در مخاطب ایجاد کند. استفاده از داستان سرایی می تواند روند شروع و پیشرفت کلینیک شما را به مشتریان نشان دهد. اینکه شما سعی می کنید داستان برند خود را در قالبی زیبا منتشر کنید می تواند حس اعتماد را در مخاطب ایجاد کند.

تحقیقات نشان می دهد که تبلیغات داستانی انگیزه زیادی برای خرید محصولات یا استفاده از خدمات برای مخاطبان ایجاد می کند. بسیاری از شرکت های معروف دنیا و شرکت کارمانیا طب در ایران برای فروش لیزر کندلا از این روش برای جلب اعتماد مردم و ایجاد حس خوب در ذهن آنها استفاده می کنند.

 

نتیجه گیری

 

انواع ایده های خلاقانه طراحی تبلیغات بسیار گسترده تر و بیشتر از نکاتی است که در این مطلب برای شما ذکر کرده ایم. سالهاست در شرکت کارمانیا طب به کلینیک های زیبایی برای افزایش درآمد خود مشاوره داده ایم و توضیح داده ایم که هر ذهنی حاوی مقدار متفاوتی از خلاقیت است. این مشکل باعث می شود که ایده های خلاقانه مختلف همیشه رشد کنند و به وجود بیایند. اما در این مقاله سعی شده است تا به ایده های جا افتاده در مورد موفقیت تبلیغات خلاقانه برای شما اشاره کنیم.

اگر می خواهید تبلیغات خلاقانه برای کلینیک زیبایی طراحی کنید اما پلتفرمی را نمی شناسید که بتواند خدمات مورد نیاز شما را در این زمینه ارائه دهد، به شما تبریک می گویم. ما یک پیشنهاد برای شما داریم. با مراجعه به سایت کارمانیا طب می توانید از خدمات فوق العاده این شرکت بهره مند شوید.

اگر علاوه بر طراحی تبلیغات خلاقانه به دنبال تجهیز و آپدیت کلینیک زیبایی خود هستید میتوانید به سایت کارمانیا طب، ترب و ایمالز مراجعه کنید.

 

اولین مطالب آزمایشی من

۲۷ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۲۷ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.